maanantai 17. syyskuuta 2012

Kisaura

Olen alkanut tulemaan päätökseen, että Neten ja minun kisaura alkaa olla lopuillaan. Suurin syy on minun laiskuuteni, mutta en ole koskaan Netestä mitään hullua kisatykkiä halunnutkaan. Eikä se sitä kaipaakkaan. Minulla ei ole koskaan ollut suuria tavoitteita Neten suhteen, joka siis tietenkin haittaa jonkin verran edistymistä. Ensimmäisten kisojen aikaan ajattelin, että kyllä me se ALO1 ainakin saadaan. Harvempi villakoira kuitenkin nähdään tokokentällä.

Taulukko Neten pärjäämisesta Toko:n alokasluokassa


Kuitenkaan Nette ei pääse mihinkään villakoira tilastoihin, sillä se ei ole virallisesti rekisteröity, muuta kuin FIX-rekisteriin. Kävin Suomen Villakoirakerho ry:n nettisivuilla ja sain ilokseni nähdä, että villakoiria pyörii kiitettävästi tokokentillä. Olen itse kiertänyt paljon lähialueiden tokokisoja, enkä ole koskaan päässyt itse näkemään villakoiraa kentällä.. Ilahduin myös, että villakoirille jaetaan vuoden Tokovillakoira-palkinto. Oli hienoa huomata, että kentillä kilpailee jokaisesta kokoluokasta villiksiä. Toyvillakoirasta, isovillakoiraan!

Olisin halunnut tehdä jonkin kaavion tittelin voittaneista villakoirista, mutta en todellakaan päässyt yhteisymmärrykseen OpenOffisen kanssa. Murr..

Olen myös laittanut nyt sähköpostia kasvattajalle, josta haluaisin koiran. Katsotaan mitä hän vastaa ja mitä aika tuo tullessaan. Josko perhettä pian kaunistaa saksanpaimen tyttö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti