perjantai 8. helmikuuta 2013

Laskiainen

Halloota halloo! Blogi on elänyt jonkin aikaa hiljaiseloa, mutta ei ressiä siitä.:) Oikeastaan en edes jaksa keksiä mitään syytä siihen, miksi en ole kirjoittanut, sillä tämä on minun blogini ja minä päätän milloin tänne vaivaudun rustaamaan.

Olen kuitenkin aloittanut uuden harrastuksen täällä netin syövereissä ja alku innostus on siis vienyt mukanaan. Vanhat jutut ovat siis jonkin verran jääneet (lue: blogi). Uuden harrastuksen julkaiseminen tapahtuu joskus. Ehkä. Olen vasta itse päässyt jutun juoneen ja saanut Mikalle kerrottua asiasta, joten.. Siihen voi mennä aikaa.

Helmi on iso tytteli nyt. Alkaako olla jopa 6kk täynnä.;)


Villakoiranmitassa Helmi on pään pidempi, ehkä vähän ylikin jo. Minä olen aloittanut vihdoin autokoulun ja kuukauden sisällä on kortti jo taskussa. Ensi viikolla saapuu myös uusi rakkaus postista. Järkkäri.;) Canon EOS 1100D! Kahden putken kera.


Laskiainen on sunnuntaina. Koirille se tarkoittaa kermavaahtoa vatkaimista ja kaapimista kupista. Nam, nam!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti