maanantai 13. toukokuuta 2013

Ssssh, salaisuus

Mulla on teille salaisuus. Sen lisäksi, että toukokuun lopulle odotetaan syntyväksi pieniä koiravauvoja.:) Tää kuva voi varmaan kertoa vähän enemmän...;)


Ja se miksi tämä on salaisuus johtuu siitä, etten oo vielä kertonu tästä Mikalle mitään. Mä oon oikeesti kauhea tyttöystävä.:D Mun blääni on tämä: mä vien Mikan "ajelulle" tässä joku päivä ja sitten me mennäänkin katsomaan noita söpöläisiä. Sitten mä annan ton pennun Mikan syliin ja se ei voi enää sanoa ei. Eihän kukaan voi sanoa, jollekki noin ihanalla ei. Eihän?

Kävin itse hetki sitten katsomassa pentuja. Ihan normaaleja maatiaisia ovat ja pentuja on kolme, kaksi kollia ja narttu. Emä oli aivan ihana, ystävällinen ja niiden lapsetki sai vaan kannella sitä. Pentuja on kaksi oranssia (urokset) ja narttu on sitten harmaaraidallinen. Tämä kuvassa oleva kisu on ensimmäinen jota pidin sylissä ja se nukahti hetken päästä mun syliin ja lopetti huutamisen. Tämä oli tummempi oranssi, toisella oli naamassa ja mahassa enemmän valkoista.

Mä oon niin myyty. Juhannuksen aikaan on luovutus ja jos järjellä ajattelee, niin kissa kerkeis kasvaa aika paljon ennen ku koiranpentu tulee heinäkuun lopulla. Joten ei ole ihan pentuja yhtäaikaa. Toisekseen kissanpennut on paljon ihanempia ja helpompia ku koiranpennut.:)

Mutta ssssh, vielä vähän aikaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti